Tuesday, October 21, 2008

Povesti din alta lume - Ep. 1

Aseara, in timp ce butonam telecomanda, dau peste Sorin Oprescu la B¹TV care vorbea despre nu stiu ce plan de decongestionare a traficului. Despre niste autostrazi suspendate prin Bucurrsti.

Suna foarte bine si foarte frumos. Dar pana se va realiza, DACA se va realiza, acest subiect ramane inca o poveste.

Si in timp ce nea' Oprescu povestea eu imi readuceam aminte de mini-vacanta pe care am incheiat-o tot ieri.

Mi-am luat prietenii si ne-am plimbat prin Germania, Olanda, Belgia si inapoi la Germania. Toata plimbarea asta a fost facuta cu masina, un Opel Zafira. Si nu am condus eu Cel mai mult m-a impresionat Dormunt-ul unde nu am stat la nici un semafor, mai mult de 30 secunde. Totul mrrgea ca uns, la o ora de varf. Am ramas mut de uimire.
Iar la unul dintre semafoare nu am franat din timp asa ca am trecut putin de el. Vreau sa va marturisesc ca cei din spatele nostru s-au dat inapoi pentru a ne permite sa ne intoarcem 5 m in spate si sa putem vedea cand se va face verde... (Va continua)

Posted by ShoZu

No comments: