Thursday, October 23, 2008

Povesti din alta lume - Ep. 2

Pe langa ce va povesteam mai devreme, am sa mai adaug inca ceva. Pe toata durata excursiei, nu ne-am luat decat maxim 5 claxoane. Dar nu cred ca imi aduc aminte sa fi fost 5. Si inca odata va reamintesc ca soferul nu era extraordinar de experimentat si cu atat mai putin pe un van.

Apoi in Amsterdam, ne-am luat amenda de parcare in valoare de 204 euro ( in fiecare zi, cate o amenda de 5¹euro ). Si asta pentru ca ne-a fost lene sa mutam masina din centru, intr-un loc de parcare special amenajat.

Pentru cei care nu stiu, in Amsterdam se folosesc foarte mult bicicletele. Atat de mult, incat am vazut un individ carandu-si televizorul cumparat, pe bicicleta, sau o domnisoara cu tocuri de 10 care se grabea spre munca. Pistele pentru biciclisti sunt PISTE PENTRU BICICLISTI, nu locuri de parcare pentru cei care au treaba prin oras si din comoditate prefera sa-si lase masina cat mai aproape de locul in care are treaba. ( Va continua )

Posted by ShoZu

No comments: